TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-06

2008 : Hari -5

Yaiks , i'm late again... (nandakure!)
so many thing yang aku buat (yesterday-Saturday-05Januari08)...fuh , benda yang tertangguh nak siapkan , then beberapa perkara baru yang aku kena siapkan. Dari pagi membawa ke malam , menatap PC ku ni jak..wah , sakit pinggang tidak terperi..hahahaha (^_^)
Bila dah pepetang sikit , aku dah mula kusut idea untuk buat kerja , so dengan niat untuk tambah mengusutkan diri , aku bongkar bilik aku dan kemas balik ( berapa kali nak kemas daaa...) ahakz , kali ni bukan kemas biasa... aku ubah susun atur bebarang dalam bilik ni, supaya selesa sket... huhuhu... dengan objektif ,bila dah selesa n sedap mata memandang , idea dan resolusi aku untuk tahun 2008 ni SEGAR dan MANTAP... ahakz, sekali sampai jam 3 pagi baru setel kekemas dari petang jam 5 tu... ( ada gak lah rehat kekejap ), tapi yang kekemas pun belum termasuk yang detail lagik...


1.Bebarang dalam almari pakaian yang aku bongkar , aku belum susun ikut keutamaan pemakaian. Aku rasa benda ni pun kena atur gak, supaya taklah berterabur bila nak carik pakaian karang...
2.CD / DVD yang ada , kena susun ikut kategori , banyak plak neh...
3.Dan lelain lagiklah...

pssst..ni entry ntuk kelmarin (5.01.08) punya aaa... entry untuk hari ni, belum masuk lagik

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari -5 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin