TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-05

2008: Hari ~4

Wah , terlewat kah aku untuk mengisi Blog ini , ades! keterlewatan itu tidak aku sengajakan. Connection tak berapa okies tadi , kejap putus kejap okie... sekejap penuh skejap ilek.. Fuh , walaupun aku terlewat 35 minit dari hari JUMAAT (04.01.08) , aku heharap masih bleh kira jumaat punya entry lah ni... huhuhu...

hari ni kat opis kerja seperti biasa , cam yang pernah aku cakap sebelum ni , momentum kena dipertahankan , oh yeak lupa plak nak inform.. sekali Tuan Besar baru dah masuk dah ( 02.01.08) ari tuh.. Dengan ketegasan dan keseriusan beliau akan membuatkan semua orang akan lebih rajin dan dedikasi dalam kerja (walaupun dah ramai gak yang kena tegur 'manis') aiseh , biasaklah tu... aku suka camni , dengan adanya orang-orang cam beliau neh , secara tidak langsung akan membuatkan semua orang termasuk aku cuba untuk menjadi yang TERBAIK dan selalu BAIK (ayakz, cam skrip dalam akademi fantasia plak )... hahaha. Betullah , aku tak memain ni , walaupun kebebasan itu BAGUS tetapi kita perlu ada kawalan , kalau tidak HANCUS jadinya! - ( okies , dah cukup dah puji bos...ahakz)
ha... nak promote blog plak, ada sesapa tanya perihal komputer ? boleh lah tanya ngan LANX - The EnCrypter - In The Encrypted Life ... huhuhu ( bak 5o sen ) hehehe... yealah , kalu korang rerajin pi lah lawat blog nyer...

Yeah! Besok (ari ni) hari Sabtu dan Ahad! banyak gak perkara yang aku kena siapkan dan setelkan ( dah banyak yang tertangguh ) ada masa terluang hujung minggu ni , so aku rasa elok aku menggunakan kuasa tahap BANKAI untuk menyiapkan memana yang boleh. Aiseh , bukan sengaja nak tangguhkan pun... kalau aku ni ada hikmat cam Naruto ( Kage bunshin No Jutsu ) ala , power untuk jadik reramai tu.. maka akan aku bahagikan diri aku untuk semua perkara yang perlu aku buat dalam satu masa secara serentak... rasanya ada dah yang rasa tensen/benci/meluat/geram/kutuk dan lain-lain nya kat aku... tak apalah , aku pun satu gak , tak explain ( tapi camna nak explain , takkan nak buat pengumuman satu negeri)... apa yang aku harap dorang boleh paham sendiri... aku utamakan program ngan family ni... coz , family bukan slalu jumpa pun... isk , malaslah nak komen tentang hal ni... kalau ikutkan PANAS , cakap ja "Buatlah sendiri!"...tapi belum sampai tahap tu gak level aku , lagipun aku buat dek jak...

okies... cau cin caluk...

jumpa lagik dalam entry no.5 plak... hehehehe
woit...tido la meh...

0 KomeN pada :“ 2008: Hari ~4 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin