TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    4 months ago

2008-01-30

2008 : Hari 27~ -'MENGANTUK'

Salam n salam...( update/post ntuk hari Senin-28.01.08)

hari ni(28.01.08) aku tido lebih kurang dalam 3 jam jak. Awal pagi lebih kurang jam 12.30, aku dah gerak ke terminal nunggu mak. Dalam jam 1.45 , mak sampai. Kat terminal tak ramai yang menunggu. Drebar-drebar teksi yang lebih ramai menunggu bas sampai. Lepas mak sampai , kitaorang trus mem-balik kan diri. Dalam perjalanan mak cerita tentang 'berita - berita terkini', dan bila sampai kat rumah, kitaorang sambung cerita sampai iajam 3.30 pagi. Cerita tu kira hangat gaklah... huhuhu.Lepas tu kitaorang pun men tidur kan diri, sebab paginya karang nak pi keja plak.

Kat tempat keja, ke mengantuk kan tu tak lah ketara sangat...hehehe.Tapi membuatkan banyak pergerakan dan tindakan slo-ow sket... walau pun rasa bertenaga, tapi pemprosesan data tu kurengs sket...hehehe

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 27~ -'MENGANTUK' ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin