TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-27

2008 : Hari 27

ESTRANGED

Wah... baru selesai nengok Anugerah Juara Lagu ke-22 kat TV3... Fuh, kira puas hati dan very proud ngan ESTRANGED ! yaiks, u rock guys ! Cayalah ... itu Kamu!Tapi sedikit hampa gak, my ikon kegemaran... brader 'Superman' Faizal Tahir tak di bagi peluang untuk membuat persembahan gara gara kejadian 'buka-buka' ari tuh... hampeh sungguh! kalau tidak memang tambah power gak persembahan2 malam ni. Tapi... kredit gak ntuk Fiq dan Bob yang membawakan lagu yang Faizal sepatutnya bawak.. ( sure brader Faizal rasa down sket)... tapi persembahan yang aku kira power n menusuk kalbu malam ni, persembahan Jaq dan Lah VE. Fulamak! vokal power n sempoi! sesuai aaa dorang.... memang ngam!

Ehek , itulah serba sedikit cerita tentang dunia hiburan tanahair ku yang tercinta... huhuhu... brader Superman...u ROCK! ( aku still support dia...sesungguhnya apa yang dia buat tu tak salah, dan hanya sebagai gimik dan untuk melengkapkan transformasi dia dalam persembahan hari tu, lagi pun... bukan bukak semua pun, aurat lelaki pun tang mana jak... nak cakap ada golongan yang KOLOT dan sengaja amek kesempatan dalam isu ni...hmmm...)

okes, cukup dah tentang tu... aktiviti hari ni, banyak kat umah ( still kumpul energy dan mood ) ... keluar pun untuk antar my brother n Oreo pi kelas mandu... then straight go home... Kat umah, bebuat keja yang sepatutnya (hasilnya bulan Februari neh... huhuhu)... can't let other look down on me anymore...hehehe... erm, kena minum air bebanyak untuk kuarkan panas dari badan... okes gak petua tu, dah beransur dah...

Still tak bleh tido ni, kena tunggu time untuk amek Mak kat terminal bas...
sesambil meng kelawarkan diri ni, aku nak surf n bebaca cerita orang plak... ahakz...
jumpa lagik kat post akan datang...

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 27 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin