TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-25

2008: Hari 25

SABAH

Assalamualaikum n slamat malam...
semakin hari semakin galak plak hit yang diterima , trimas diucapkan kepada yang membaca, tetapi kekadang bila ku cek balik , kebanyakan reader dari luar, sure nya dorang tak reti apa yang aku cerita neh... tak apalah, karang aku try bagi post english sejibik dalam ni... aiseh , english pun masih tunggang lagik dis... tak caya ? bleh a jenguk blog A Journey to The greeN World , english blog dari aku , ntah betul ntah idak english nya... eapapun better give it a try lah kan..

Cerita aku ari ni? aiseh , takkan cerita tentang sakiet jak... Entah napa ari ni, mood kurengs sket , maybe semalam tido tak lena , badan demam tul... tak selesa. okes , dats it tentang cerita sakiet..

Ari neh , stay kat umah pun banyak tido , seblah petang bila dah rasa reda sket .. aku kuar gak dari umah ( memang kena kuar gak pun , nak amek Mak n adik ) sebelum tu , sempat neman Oreo pi amek test JPJ ( untuk amek L) kat RILEKS... sempat tjumpa ngan brader Darman (pakai baju Superman tu... nasib baik aku tukar baju last minute tadi...hehehe)... my adek Man pun sempat amek test gak... dedua dorang lulus dah...

dengar - dengar khabar esok n lusa ada Karnival Budaya Negeri Sabah kat Padang Merdeka... fuh, petang tadi aku sempat gak singgah nengok persiapan dorang... cam okes jak... banyak gak khemah2 yang didirikan... waktu aku nengok tu , dorang ada rehearsal sket... tentang adat istiadat majlis perkahwinan Suku Kaum Bajau di Negeri Bawah Bayu ni... aiseh , nak gambo ker? Aku tak dapat lalu dedekat , aku nengok pun dari atas bukit jak, sebab itulah jalan shortcut aku untuk tembus dari KK ke Luyang dalam masa kurang 10 minit untuk waktu sesak sebelah petang... huhuhu... jalan berliku - liku tu. Korang kat KK kenalah nengok n datang sendiri...


selamat malam...

0 KomeN pada :“ 2008: Hari 25 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin