TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-24

2008 : Hari 24

Assalamualaikum , n selamat pagi...
huhuhu... hari ni kat rumah , doktor suruh rehat ( dapat MC lah ni).. makan banyak sayur , jangan makan yang berminyak , goreng-goreng , daging dan yang sewaktu dengannya... dah demam, doktor tanya gak nak jarum... so aku bagitau, prefer ubat jak lah... ( aiseh , takkan besar panjang neh pun still takut jarum) ... ades, bukannya apa, aku kan driving, tak pepasal karang kebas plak...
So bila dah kat rumah neh, amek pluang ntuk rehat dan buat la kekeja berpekdah yang lain... contohnya , cam update blog neh...

Semalam sempat gak aku cecarik n nengok template-template ntuk blog neh , ader gak yang best... xml n skrip2 neh , aku pun kurang arif , nak kena study tul... karang dorang letak code code yang tak sepatutnya plak... So maybe hari mungkin aku wat dua post ntuk hari ke 24 ni...

wat masa ni ,aku nak surf bebenda lain dulu ... jumpa yang best best .. aku kongsi gak karang...
orait...

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 24 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin