TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-26

2008: Hari 26

Hari ni... cuaca okes okes jak... tak hujan, tapi panas aaa... orang cakap sekarang ni musim kemarau. Mungkin lah kali tu. Aku apa khabar?... Alhamdulillah , beransur dah... Wokesh, hari ni, tak banyak yang aku buat. Stay kat rumah jak , tak ke mana pun. Aku lebih banyak melukis dan menulis hari ni. Bila kekira balik, umur aku neh dah lebih 20... dan aku selalu tanya apa dah pencapaian aku? Setakat ni belum sampai ke pringkat yang best... Kena buat yang lebih terbaik. Aku kena fokuskan kepada apa yang aku mo capai. Skill skill yang ada kena asah lagi. dan bila tiba masanya , aku rasa advantage - advantage ni lah yang akan buat aku lebih survive nanti.
Aiseh , korang sure tak paham apa yang aku taip tu...huhuhu... tak apa... just tunggu.

hari ni gak aku sempat men- surf intenet dan membaca berita - berita terkini. Nampaknya aku masih terkial -kial mencari the good formula untuk adsense ni... Blogger2 famous selalu cerita tentang buat duit guna blog... hmmm... ada yang bleh dapat RM 1K ke atas dengan hanya memberi ruang kepada iklan kepada pengiklan... Tapi setakat ni, tak sampai 1% pun aku bleh dapat... eapapun, nampaknya kena lebih banyak study ttg nih...

ahakz...

0 KomeN pada :“ 2008: Hari 26 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin