TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-23

2008 : Hari 23

HARI 23
salam n slamat malam...

uhuk..uhuk.. sungguh tak best bila batuk dis, gatal sungguh kerongkong aku neh. Erm , tak boleh tidak , aku kena pi klinik gak. Ades , kalu ikut aku tak mo lah memulakan tahun ni ngan MC sebenarnya. Merah rekod tu... tapi kalau dibiarkan gak , karang tambah teruk plak... tonsel plak karang meragam. Mak pun dah sound... huhuhu... Insya Allah, esok aku ke klinik aaa... mungkin pepagi tu. Kalau perlu rehat, then berehatlah aku dari melontarkan vokal... supaya selesa sket kerongkong neh...

Kena kuatkan tahap ke-imun-an body neh , selalu plak saket ... kena amal cara hidup sihat ... huhuhu, kurang senaman kali ni... rata-rata orang yang terjumpa aku , bagitau , uiks! besar dah kau! ... fuhhh... kena gak aku sejibik. Memang confirm lah aku semakin melebar... perlukan perubahan drastik dalam tentatif dan rutin harian aku... kena re-evaluate... hmmm

Okeslah , aku pun nak merehatkan diri dulu...
Selamat malam dan selamat melayari mimpi indah...
ciao!

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 23 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin