TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-23

2008 : Hari 22~


Assalamualaikum dan selamat pagi...
( huhuhu...awal pagi ni-23.01.08 / 12.20am)
Dari tadi kira mau update blog ni, tapi connection problem n ada gak keja lain nak buat , so , aku meng kebelakang kan untuk update blog ni... huhuhu. Ades, sambil aku mengupdate blog ni , jap tadi , pokok pisang jiran depan tumbang plak, nasib pisang kalu pokok kelapa tu , ades, bleh remuk gak atap n dinding... tak tido lah my brother2 karang... ahakz. Sesambil aku menaip ni jugak , ombak nengah bergelora... air pun pasang gak. huhuhu... kat bawah ni korang bleh negok lah , gambaran aku sket tentang kejadian tu... aku lelukis se imbas jak tu...


cuba korang imagine kan...huhuhu

ades, tentang hari ke 22? camana lagik, dah memang keje... kena keje lah... tapi episod batuk n demam ni masih gak melanda. Nak wat camana... batuk jerlah...hehehe. Cam yang aku bagitau sebelum-sebelum neh , time aku kurengs neh , tahap kerajinan pun ikut kurengs. Aku lebih suka santai sambil kumpul power ntuk jadik lebih power ( ades, bukan Power Rangers lah!)... dalam ke kureng an itu , aku tak lah jugak malas ( uiks, backing diri sendiri ni )... kira produktif lah jugak...huhuhu...

Erm , aku pun tak bercadang nak berceloteh panjang kali ni... nak tido... nanti tambah kureng plak..ahakz, adios eberibodi... selamat malam...erm..pagi...hehehe
huhuhu... tak comel sungguh lukisan aku neh... ades...

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari 22~ ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin