TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-21

2008 : Hari~19 , 20 dan 21

Demam
aiyah... dis few day, kena bad batuk... cough n cough... uhuk..uhuk. Even when i drink , i can taste my own blood ... yeah, it's hurt! On the weekend , worst... i got flu, not very bad one, tapi with dis batuk n flu... no mood to do anything.
i really want to update my blog everyday, but ... time is not on myside ( i'm still struggling wit it)... yea...yea..yea... i know , time management! it's important. Anyway , i'll update regularly...
uiseh , testing english bah tadi tu... masih was was lagik dis... hehehe... eapapun aku harap batuk ni tak berpanjangan dan tak lagik membawak ke demam... my voice? aiyakz... sexy aaa... huhuhu
waktu hujung minggu tu , walaupun kureng sket , aku ada gak wat benda-benda berpekdah. nak tau apa? hehehe... coming soon! oh yeak , ada gak member tanya. Ko tak kisah ker kalau blog kau tak ada pengunjung nya... secara seriusnya, memang lah worry. Tak payahlah aku nak long the story, orang pun sure bleh tau... while blogging kan bleh make some income cam adsense, so bring more traffic is good...( although nobody hit em yet)... but , itu bukan objektif yang utama. yang penting nya aku nak kongsi cerita , pandangan dan karya-karya aku... huhuhu... karya apanyer?
ades, korang pun sure blank kan... tepa lah... di lain masa korang akan mengerti jugaks... ceeewah... hehehe... sebelum kata-kata aku lebih berterabur dan berciciran... maka aku tamatkan petikan kata kata pada malam ini dengan ungkapan neh... ( aku wat sendiri tau )

"benar kata tiada berbeza , andai hanya telinga jadi pendengar, tapi jika hati yang mentafsir , pasti akal bisa bicara” -

fuh... kalau korang rajin , bleh lah nengok blog MENCORET MENCONTENG aku... taklah sastera sangat...cuma berbelit jak.. kalau korang tak paham , memula bebuat jak paham
... kalau tak paham gak, tanya lah aku..huhuhu... okes...selamat malam!

0 KomeN pada :“ 2008 : Hari~19 , 20 dan 21 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin