TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-01-18

2008: ~ Hari 15 , 16 , 17

DEMAM

huhuhu... Update terkini berkenaan hari - hari yang lalu neh... ades, 3 hari tak ngupdate langsung. bayawakz ... bayawakerz ... bayawakest ... fuh. Cuaca 'sejuk' dan 'panas' yang sering berubah , buat aku demam... hari 15 , aku demam sedemamnya... Panas tul badan aku , aku tak banyak cakap. layan jak. tak tau lah camana muka aku time tu. Kalau nak di ibaratkan sama cam Ultraman yang dah kurang power , lampu merah kat dada dah berkelip-kelip dah... hehehe
hari - hari seterusnya , aku tak seberapa layan demam aku , herannya siang tu aku okes , tapi bila dah menuju ke petang , mula lah buat peel (mungkin time tu pokus dah kurang). Sampai kat umah, aku tak berminat nak buat bebenda lain. Kena cas semula power power yang digunakan. Fikiran kosong dan bila jak nak buat update , connection buat peel... so aku pun be peel lah. Baik layan wehat... ades..

okeslah... sepanjang tempoh berkursus neh , kiranya banyak gak lah info dan pengajaran dan pelajaran yang dapat. Secara keseluruhannya apa yang penting adalah persediaan sebelum dan semasa sesebuah majlis/acara. dan yang utamanya adalah kerjasama di kalangan setiap orang - orang kuat di belakang perjalanan program tu. Kalau nak aku kategorikan.. kumpulan kursus kali ni yang aku join , ter-havoc n happening sket... maybe ngam sebab pengacara2 kan.. huhuhu

terima kasih kepada sifu - sifu yang berkongsi ilmu dan memberi tunjuk ajar...
En. Shahril & Cik Mastina serta warga INTAN dan kengkawan sekursus... happening lah!

pengajaran.... bila buat CPR , pastikan kita bukan selepas makan sambal belacan...ades!

0 KomeN pada :“ 2008: ~ Hari 15 , 16 , 17 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin