TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2007-12-06

Waktu meng-GO-BLOG


waktu senja kat tempat aku, best gak nengok camni...fuh...NYAMAN
( budak-hutan.blogspot.com ? - blog aku yg len )

bila masa nak memblog dengan jadual harian yang padat? tentu korang pun dalam dilema gak..
cewah... yealah , kira padatlah , bangun pagi , then pi meng-kerja-kan diri , pastu dekat senja baru balik rumah , dah tu kat rumah ada gak bebenda yang nak dibuat selain menghadap pc ni...

so, solution yang ada, selepas semayang suboh or yang dah lewat malam , barulah mengGOblog...
time neh gak lah yang connection ada okes sket... ( aku guna CELCOM 3G Broadband daa...RM 68 sebulan) naseb baiek kat area aku ni, bleh dapat connection 3G , tu ler pasal connection okes sket... kalau tak , kenalah guna talian GPRS... fuh... macam promo plak..

ehehehe...lari topik plak , waktu nak menGoblog pun kena timing gak, karang takda bahan plak...karang melalut jak isi blog ( cam aku melalut sekarang ni ) ahakz...

walau apa pun , waktu masa dan ketikanya ... Hidup kena ceria... aiseh...

p/s : ashido! apsal lah ko meng-sacrifice-kan diri , watak ko dah macho tu... RUKIA pun dah tangkap cintan... ( aku cerita pasal anime bleach 149 daaa...) hehehehe...

0 KomeN pada :“ Waktu meng-GO-BLOG ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin