TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2007-12-06

budakhutan?

Aku nak memancing! ( skali tak pandai da pakai joran-eksen jak neh , ambur bleh!)

Assalamualaikum...
Wah, kali ni aku wat blog skali lagi... ( kira menternak blog lah nie )
kenapa aku buat banyak blog? ala..sesaja jak, lain blog lain temanya. kalu yang lelain tu aku blajar blogging guna bahasa omputih ( ntah betul ntah tidak ) , ada gak yang khas untuk keluarga...dan lelain lagi...tapi aku rasa aku perlu satu lagi , untuk mengekspresikan diri aku...cewah... dengan lenggok bahasa yang lebih mudah ntuk difahami walaupun oleh makhluk asing sekitar cakerawala kita ni...
Banyak betul benda yang happen kebelakangan ni... yang menyusahkan,yang menggembirakan, yang best , yang memeningkan , serta yang...yang... ades berapa kali yang dah...
Jadi...apa bendanya yang aku nak story kat sini? erm, payah gak nak cari content yang bleh ada pembaca neh... takkanlah nak wat story yg 18sx plak... tak elok tu...
so, aku rasa lebih baik story pasal perkembangan semasa ...( maknanya-semua pun bleh masuk) ha...kalau korang nak aku story pasal eapap pun...bgtau jak kat aku...bleh lah kita story sesama...
Nak men-story pepanjang kali ni pun tak bagus gak...boring plak korang nanti... eapapun all the best ntuk diri aku dan korang...heheheh

p/s: woit... HEROES SEASON 2 best woooooooooo!

nota Aku nak memancing! ( skali tak pandai da pakai joran , ambur bleh!)

1 KomeN: pada :“ budakhutan? ”

hahaha... lucu plak bila aku baca entry aku yg satu ni... ades!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin