TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2007-12-11

Meng-Kembara-kan Diri

Assalamualaikum...

tajuk jak pun mungkin dah boleh membuat DBP tak puas hati... walau apa pun aku tetap mencintai dan menyayangi Bahasa, bangsa,agama dan diri aku sendiri... serta insan tersayang..hehehe
Kalau korang ada follow blog aku yang lelain , korang dan tentu tau yang bebaru ni aku telah menghadirkan diri ke kampung untuk Kenduri Arwah ...

Dalam ekspedisi kali ni banyak memberi aku peluang untuk mengambil gambo-gambo yang best...hehehe... ( karang aku share gak )

Suasana kekeluargaan yang dah dipupuk ngan kitaorang membuatkan aku selalu tak sabo nak bersama dengan semua ahli keluarga...best wooo...kekumpul, tukar-tukar cerita, gegurau, men game, dan sakat kekazen... ( hehehe..jan marah aaa )

Tentu korang pun ada time macam ni gak kan...
kat kampung gak aku sempat belajar menganyam rotan dari makcik aku...fuh...best gak...
kat kampung bajir oooo....ades..jam pun dah lewat neh... nak tido...n rehat....( sebelum tido kena siapkan editing video ntuk opis ) ...oleh tu.. kekarang laie aku update yeak....

0 KomeN pada :“ Meng-Kembara-kan Diri ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin