TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-05-23

Selamat Tinggal ... Aku Pergi Dulu.. babai

Selamat tinggal ...

kerana aku tidak dapat lagi bersama kamu ...selalu
Bukan kerana tiada lagi cinta untukmu
Bukan juga ada bibit benci di hati...tidak...

Aku meninggalkan kamu ... muktamad
Usah lagi kau merindu
tak perlu lagi dipujuk rayu...
Walau banyak kenangan bersamamu
pahit...manis... suka dan duka...
penuh warna bersama kamu
aku memang gembira bahagia

Tapi... aku pergi dulu...
meninggalkan kamu...
jauh di lubuk hatiku, masih ada kamu
kerana cinta pertamaku adalah milikmu...
maafkan aku kerana berlalu...

Kembali bersama kamu?
mungkin... kerana aku masih punya hasil cinta bersama kamu
hasil cinta yang kian membesar dan mula merengek... minta disuap...

aku akan menjaga mereka ~ seperti aku cinta kamu

p/s: hehehe.... selamat tinggal budakhutan.com di blogspot.

Ok! aku sudah tidak menggunakan blogspot untuk menjadi hosting percuma, tapi menggunakan wordpress.org dengan hosting sendiri... dan aku telah berpindah sepenuhnya ke alamat domain yang sama, pelantar berbeza
(klik untuk kesana)

aku juga masih ada hasil cinta dengan blogger...(guna pelantar blogger-blogspot)

www.ajourneytothegreenworld.com

budak-hutan3.blogspot.com [budakhutan's photoblog] -
mungkin disatukan di budakhutan.com

coret-conteng.blogspot.com [mencoret menconteng]
mungkin disatukan di budakhutan.com

dan yang lain2...hehehe (sapa dapat jumpa...tau lah tu...ahaks)

ok...aku aka nsentiasa juga berada disin untuk membantu rakan2 yang tersesat ke mari.. ~_^

SELAMAT TINGGAL BLOGGER [err...]

2 KomeN pada :“ Selamat Tinggal ... Aku Pergi Dulu.. babai ”

ah malas aku. paya la pun p .com. tambirang.

haha

Vidadari~ ahaks... lam sudah pun pakai dot com tu vi, cuma pindahkan blog ni ke Wordpres jak bah ~_^

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin