TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-05-20

Kau Punya Bola KUNING ! Aku Suka!


Oh! kerana masalah dari percubaan untuk memindahkan domain ni dan blog dari Blogger ke Wordpress, akhirnya aku ambil keputusan untuk terus kekal bersama  dengan pakcik Blogger. Di awal migrasi, semuanya berjalan lancar, sehingga tiba-tiba login page di WordPress jadik blank, langsung tak dapat nampak apa2. Cuba untuk mengubahsuai dan memadam space di function.php, tapi sama gak, try padam dan reinstall semula... sama jugak... ubah dan copy plugin di FTP, sama gak...ades... aku mengalah... tunggu sehingga otak tidak tepu lagi...

orait! HABIS TEMPOH untuk BERDUKA LARA~
Walau hidup umpama BOLA, sekejap melantun naik, sekejap berputar, sekejap ditanduk dan ditendang, sekejap direbut,sekejap masuk gol... dan bila habis masa, ditinggalkan... kena terus ada dalam permainan seterusnya. Tapi mungkin dengan warna, corak dan bahan berbeza... maka... bersedia...


TAPI ADA APA DENGAN BOLA KUNING?!

hahaha... lucu tul bila aku tertengok video ni di You Tube. Cayalah encik KuNing KuNing. Satu iklan yang menarik dan punya gaya tersendiri... pergh! jom tengok!









tapi part ending... anti klimaks la plak... ~_~

p/s: owh... kenapa bah kau aku berubah... FOKUS!
oh ya, jejaka di atas bukan lah model rasmi untuk iklan berkenaan ...harap maklum...hehehe

1 KomeN: pada :“ Kau Punya Bola KUNING ! Aku Suka! ”

Cuba untuk pindah...tapi masalah masih berlaku... ~_~ ... kena tunggu 24 ke 72 jam... utk kepastian... sabar geng...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin