TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-05

flymas.mobi ~as easy as Mandi Pagi

semudah mandi pagi? flymas.mobi ? apakah itu? ... fuh, macam kira minit2 terakhir ni tau, bila merajinkan diri nengok website Nuffnang awal malam semalam, ternampak pertandingan tu... Flymas.mobi as easy as..dot dot dot... kira macam fill in the blank lah ni kunun... dan untuk fill in the blank tu kena buat satu video yang berkaitan, dan hantar kan penyertaan dengan mengupload video diri sendiri tu ke You Tube dan buat satu entri mengenainya, lepas tu hantarkan link2 ke flymas.mobi@nuffnang.com...

dan hadiahnya? lumayan beb!
tempat pertama - Tiket ke Istanbul, Turkey
tempat kedua - Tiket ke Seoul,Korea atau Tokyo, Jepun
tempat ketiga - Tiket ke mana destinasi ASEAN yang disediakan oleh Malaysia Airlines aka MAS

Terbang dengan flymas.mobi semudah mandi pagi ! itulah tema pilihan aku ...

maka dengan tanpa segan silunya aku pun menebalkan muka dan menyanyikan lagu semata-mata untuk membolehkan aku mendapat peluang untuk memenangi hadiah tempat kedua! hahaha... kenapa tak mau nombor satu? sebab aku nak pergi ke Jepun atau Korea! ingat lagi trip 'pertama' aku ke jepun hari tu? haaa.. baca kat sini~ Aku ke Jepun
dan ini video aku!...jangan gelak weih... undilah aku..hahaha

betul ker semudah mandi pagi? kiasan tu boleh pakai tak? cuba korang tengok screenshoot dari enfon aku ni... cuma 'halakan' browser ke http://flymas.mobi lepas tu korang akan ke paparan seperti dibawah... cuma tinggal klik dan muktamadkan pilihan.... senang! tak payah beratur di kaunter, di mana-mana pun boleh 'klik' !

-----------------------------------------------------------------------------------
Che Yoona dari Girls Generation

tu pasal aku nyanyi klik sana...klik sini tu... hahaha.. malu aku ...ades... takpa-takpa... aku nekad ntuk menang hadiah ke Jepun atau Korea! kalau aku ke Korea aku nak jumpa Che Yoona dari Girls Generation tu... hahaha...suruh dia ajar aku menari plak... lepas tu ajak dia pi makan malam... eh,tapi aku nyanyi lagu Wonder Girls plak kan? i wan't nobody...no body but chu...hahaha... Anyeong Haseyo!

Horikita Maki & Masami Nagasawa

Ohaiyo Gozaimasu ! kalau ke Jepun plak, aku nak jumpa Che Horikita Maki aka Ashiya Mizuki dalam Hanazakari No kimitachi e (drama Jepun)...hahaha kalau dia busy, aku nak jumpa bekas girlfriend aku yang sorang lagi che Masami Nagasawa... hikhikhik... apa? nak suruh aku jumpa Maria Ozawa ataupun Sora Aoi? eh..biar betul... karang aku 'teraniaya'... hahaha

alamaks! sungguh teruja plak aku... tapi serius geng... bukan pergi sebab nak jumpa pompuan lah, aku nak melancong dan kenali budaya dorang yang unik tu... terutama sekali Jepun.... Nandakure!!! so...korang tolonglah undi aku... nak kutuk pun tak kisah lah... aku dah 'hidupkan' peluang dari tak ada peluang untuk menang... ahaks...

Salam ke Jepun!

6 KomeN pada :“ flymas.mobi ~as easy as Mandi Pagi ”

haha
mantap2
susah nak lawan ni
hehe

tgok video ku
;)

ala bro...video ko lagi mantap..semudah aka nikah tu..ahaks...
takpa2..ko amek haiah 1st ..aku nak no2 jak..hahahaha... amin

waa..chayo' chayo' ....nandakure!!...mudah2an minang la...pegi turkey pun ok ba tu..huuhuh...kalu dpt pegi jipun..bleh la kirim PS3 ka..PSP go ka...ekekek....tengah mengundi ni...weeeee~~~

weh aku undi ko. dont worry. tapi siyesla. aku gelak dowh..hahahahahahaha *u*

Anon~makaseh anon oit.. hehehe tak kira aku nak pi jipun atau korea jugak! hahaha...

Che NeOrul~ hahaha.. part mana yg ko gelak ni? lucu ker... alalala... hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin