TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-13

Aku Jumpa Lampu Ajaib

brrrt~! telefon aku bergetar dan berbunyi... memula tu nak biarkan saja tapi

lagu dari 2PM - Again & Again yang aku gunakan sebagai ringtone semakin nyaring... aku jawab panggilan misteri itu...

"Ko kat mana dah?" suara lunak dihujung talian bertanya...

"Aku masih tempat Syem yang melukis ni" jawabku pantas, sambil tangan membelek-belek lukisan Syem yang lain...

"Aku dah sampai... mana kita nak jumpa?" gadis yang menghubungi aku bertanya lagi...

Aku sedikit panik... "betul ker dia nak jumpa aku ni" bisikku sendiri... "serius plak awek ni"...

ahaks... suspen tak suspen... yup, sebelum balik hari tu sempat gak berjumpa dengan sorang blogger yang kewl and sentiasa sinyum ... Cik Lampu Neon aka Nurul Aina ... dia datang ngan kazennya yang jugak seorang yang kewl / kool ... eh.. pesal semua orang kewl ni aaa... hahaha

Serius ,time tu aku kurang terurus dengan masa tamat tempoh air mandi sebelum bertolak dari Melaka amat harum dengan peluh2 jantan. Minyak di muka mungkin bleh masak pisang goreng... ahaks... terlampau berlebihan plak auta aku tu..hahaha part lain betul, part pisang tu tak ...

Majlis dimulakan dengan sesi cerita pendek dan bertukar ideologi di MekDonel (McD). Che Neorul belanja aku makan (eh..malu plak aku..tak gentlemen langsung lah aku...adei).Waktu tu dah 745malam, dalam kepala aku mula menghitung-hitung tempoh perjalanan aku dari KL Sentral ke KLIA dengan menggunakan KLIAXpress... "25 ke 30 minit sempat tu...yakin jak"
... waktu penerbangan 950 malam...

Seronok berbual dengan Che Neorul dan kazennya. Rasa macam dah lama kenal. Sedikit pun aku tak rasa kekok dan janggal. Panik+malu+segan+gabra+gugup...bercampur baur perasaan time tu... Dia blogger pertama yang aku jumpa F2F... face to face aaa... bukan M2M.. mouth to mouth..hikhikhik...
Waktu kursus kat Melaka hari tu plak yg aku kekok dan malu-malu meooow... hahaha

Yup ini adalah sesi bergambar, punyalah nak mencari tempat untuk beraksi. Memula tu kazen che Nurul menjadi mangsa ntuk snap2 gambar. Tapi cam tak seronok , so kebetulan ada sorang pakcik yang ada kat situ... mintak tolong dia utk amekkan gambar kami. Snap Snap.. cak!

nampak tak plastik Mekdonel tu, dorang tak makan abes la... patutlah slim melim Che NeoN ni..

eh.. ada pokcik kat belakang tu enterprem plak.. hahaha...

Serius! aku seronok jumpa Che Neorul... cam jumpa kawan skolah yang lama tak jumpa plak..
tapi aku lupa nak tanya hari tu... dia dah ada boipren atau belum... hahaha... kewl!

Che Neorul aka siLampu Neon ada buat entry tentang pertemuan ni..

Terima kasih kepada Che Neorul sebab sudi jumpa aku...
next time aku akan bawak kan ikan masin yang betul.. hahaha... Salam Semua~

3 KomeN pada :“ Aku Jumpa Lampu Ajaib ”

waa... bestnya... pastu balik sabah da ka?

kui kuii ;) lawak seh ko ni...tapi siyeslaa kalau aku dtg sorang je jumpe ko, mesti aku gugup gabra nak terberak semua ada...sebab ade kezen nye pasal..aku titibe jadi cool hahah ;)

oh oh..part peluh2 jantan dan minyak pisang goreng tu mmg kelakar ok! hahaha..ko keluarkan la satu product hasil perahan minyak ko tu remy..mesti ramai pembeli ;)

oh, nextime kalau takde aral leh lepak lagi. hahaha. tanx gak weh untuk haritu. nyusahkan ko je layan aku huhu.

Adiza~ yup, lepas jumpa Che Lampu tu.. nek flight dah balik Sabah... di sabah sudah bah aku ni.. hahaha

Che Neorul~ hahaha... kewl! part minayk..tengah cark market la ni..ko nak beli? hikhikhik...

bah.. Insya Allah... bulih bah kalau kau..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin