TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-01-05

Sampainya Hati Mu...


"wak... takkan wak nak tinggalkan kita? Kenapa menyepi tanpa berita? Kenapa cinta awak kepada kita tak lagi seperti dulu? Sayang awak kepada kita dah berkurang? atau awak dah jumpa cinta baru?... atau memang saya bukan lagi cinta hati awak?... Ya! awak tak sayangkan saya lagikan!"
Sebak di dalam hati membuatkan aku tak dapat meneruskan kata-kata. Mahu saja aku menghamburkan semua yang terbuku di hati ini. Aku tunduk menahan rasa, rembesan air mata mengalir perlahan ketika aku memejamkan mata dan aku biarkan ia menitik ke bumi. Terbayang semua kenangan manis bersama si dia, seolah wayang gambar yang berputar di kotak memori...

-------------------------------------

Selamat hari Dua ntuk semua ^_^ ... ahaks

kalau blog aku ni seorang gadis...mungkin ayat2 di atas tu lah yang cik blog aku ni akan luahkan tahun lalu. Rasa terpinggir dan kesepian... aku mengaku bersalah dan akan aku tebus kesalahanku itu sayang... ~_^ ...

Sedar tak sedar dah masuk hari ke lima di tahun 2010. Sungguh pantas masa berlalu, pejam celik, pejam celik... tup tup dah lima hari... fuh. Yup, semestinya ramai yang masih dalam mood tahun baru dengan semangat kental untuk mencapai azam tahun ni. Erk ! azam tahun lepas dah tercapai ka tidak? Adei... aku? banyak yang tergendala dan tak tercapai. Maka kebanyakan daripada senarai perkara2 yang mau dicapai tu kena bawak tahun ni...heharap semuanya akan berjalan dengan lancar tahun ni... Amin...

p/s: Mata hati tidak pernah berdusta...

2 KomeN pada :“ Sampainya Hati Mu... ”

Wah.. so jiwang juga ni..hehehe..apa2 pun yg penting azam baru terus baru dan ada improvasi kan? hehehe...selamat tahun baru ya..

Alv~ Ahaks..selamat tahun baru sis :)

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin