TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-01-06

Kenangan Yang Terindah

Cuit !..hahaha... korek punya korek punya korek, terjumpa gak gambar kat atas ni dalam FB. Ades! Nostalgia sungguh... Masa kecik2 dulu aku pernah skolah di SK Setapak, Kuala Lumpur. Dari darjah satu ke tiga , dalam kelas 1 ke 3 biru. Ahaks, yang bestnya, bila waktu Sukan Sekolah, setiap kelas tu memang dah mewakili rumah sukan masing2. Kalau aku tak silap ada kelas BIRU, HIJAU, KUNING, MERAH. Maka secara automatiknya , aku rumah biru.. hahaha!

aku cuba listkan nama2 member sekolah waktu tu(yang aku ingat la..yg tak teringat..maaf yeak)
Syawal, Siti Tanjung, Ezlindawati, Ibrahim, Abd.Aziz, NoorShahdan, Azrul, Yusof... erk... sikitnya... ingatan kurang ni! ades.... terima kasih ntuk Khaliza Aziz sebab gambo ni..tapi aku tak ingat plak c Khaliza ni..adus...sori geng

"Makcik! saya nak nasik lemak ni dan kopi"...wah! aku ingat lagi. Harga nasi lemak di kantin waktu tu dalam 30sen sepinggan penuh. woooo! sedap plak tu. Dari sekolah tu bleh amek jalan pintas ke Taman Tasik Titiwangsa. Brrr.... banyak tul memori ntuk aku ceritakan..hehehe ..lagi sekali aku turun KL, aku mau pi jenguk2 sekolah ni!


Pek! hehehe... yang ni plak di depan Masjid Tamparuli. Sekolah Ugama Islam Pekan Tamparuli. Kalau tak silap waktu ni, Sekolah Ugama sebelah pagi , sekolah SRK Pekan Tamparuli aku sesi petang... dan dalam gambar ni tak ikut kelas (kalau tak silap la)...
yang ni pun best! hahaha... waktu tu, Jambatan Tamparuli masih lagi di lokasi asal yang sebelah Klinik Pekan tu.. ahaks. Sungai Tamparuli? dah pernah menjadi mangsa ntuk mandi manda... kekeke. Awal2 pagi dah kena antar ke sekolah Ugama (dalam jam 6 pagi gitu) , kecik2 dah melepak Restoran India , makan roti canai.. atukui!
geng2 lelaki? macam semua di atas tu aku ingat tau..
dari Kiri:Yazid, Aku, Lokman, Dermasa, yg kecil(anak ustazah Lilis), Rizal, Mahathir, Izan, Fendi, Fitri, Ikhwan, Riduwan.
yang puan2? ayaks.. kalu tak ikut susunan yg mgkin ada dlm gambar... Atiqa, Jue, Edya, Norhizawati, Raini, Norhayati, Wati, Rose ...ades, macam tu jak... confirm dorang tak puas ati ni..ades... sori geng! n trimas ntuk Rose sebab gambo ni...

Kalau dapat aku kembali ke zaman silam , akan aku nikmati zaman kanak2 dengan lebih seronok dan hebat lagi! hahaha... erm.. mana pencipta mesin merentas masa ni... takkan tak siap2 lagi... ^_^

moral nya... nikmatilah hidup anda dengan sebaik-baiknya dengan berbuat baik.. hahaha
Nakal boleh... jahat jangan...

7 KomeN pada :“ Kenangan Yang Terindah ”

Hope I can meet all my schoolmate from primary to secondary one day... miss those old days..

jom naik mesin pemutar masa..aku nak back to my mom's womb!

fuyoo...gambar lama wooo...kalau ada lagik len kan bagus..ekeke..nostalgik btul...huhuhu..e

Fahim~ Zaman kanak2 riang..ngehehe

c.AlV.b~ so we have to wait 4 d time machine then... hahaha

siLampuNeoN~ blum siap lagik la mesin tu Che Neorul oit..

LanX~ ntah mana gambo2 lama tu.. ades...

OMG!!! there's me bah... easy to find.. I was only person legging down tu!!!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin