TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-10-29

Sumber Terbuka

Salam (~_^)

wah ! memang selalu jak rasa bersalah kalau tak ter kemas kini kan blog sendiri dan blog usahasama... rasa cam tak sempurna hari hariku.. hehehe... Kalau tak sempat buat entri terkini , aku akan cuma melawat blog aku dan kawan - kawan. Tinggalkan komen jika masa mengizinkan. Kadang - kadang tu nak buat entri... tapi tak tau apa yang mau di taip , ngam ngam rasa kosong jak ... tak ada ilham langsung..huhuhu

orait! dalam last week , sertai " Hand's On Training Open Source Software Negeri Sabah Siri 3 /2009" ... aaa.. Bengkel ni anjuran MAMPU dengan kerjasama Malaysia Open Source Training Centre aka MOST Centre dan diadakan di Makmal Pengaturcaraan 2 , Jabatan Kejuruteraan Elektrik ,Politeknik Kota Kinabalu... perlu tak aku terangkan tentang Open Source ni ? rasanya ramai yang dah tahu kan... ala... yang dalam bengkel ni dorang ajar tentang penggunaan OpenOffice ... dan aku harap orang ramai tak salah faham yang Open Source ni bukan setakat OpenOffice jak tau... tetapi meliputi banyak lagi perisian - perisian... senang senang , korang google jak..hehehe

AKU SESAT !
nak dijadikan cerita , aku terlupa bawa surat jemputan utk hadiri bengkel ni , dalam surat tu ada peta ke tempat kejadian... apa lagi ... merayau jugaklah aku dalam Politeknik tu... hehehe, bila di tanya student , dorang pun tak tau.. ades! dahlah time tu aku ada prob dengan otot2 kaki , so berjalan pun terhenjut henjut... lambat sket lah pergerakan aku... akhirnya jumpa jugaklah... sampai pun , aku dah lewat dalam 15 minit jak... hahaha

p/s : erm... rasa cam kosong jak entri aku kali ni... huhuhu...

Aku suspek berat badan aku yang naik menyebabkan aku selalu sakit-sakit belakang ..ayaks! kena turunkan berat badan ! (macam dari awal tahun lagi azam ni...hehehe)

3 KomeN pada :“ Sumber Terbuka ”

uit...ko kerja sudah??
aku ingat ko blaja lagi..haha

ayat paling last tu yg tension tuuu..... Mcm tersindir pulak dah... tempias maut... T_T

Chokio~hehehe... masih gak belajar ni.. belajar utk survive dlm hidoop.. ahaks

CathJ~undui... pesanan super utk diri sendri bah tu... macam ada extra babat sudah ni... atukui

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin