TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2009-01-04

Mari Kita PERANG !



Selamat Tahun Baru 2009 !

yo yo yo ! wasap wasap.. adei , Tahun baru tapi aku plak menghilang dari dunia blog neh...mana bleh camni! apalah aku...ahaks, marah ni marah... Yup, sekali lagiks, SELAMAT TAHUN BARU pada semua ! Amacam ? sure dah jemu bila orang tanya kan , "Apa Azam tahun Ni?" asyik asyik soalan yang sama jak tetiap tahun.. apa ke halnyer!? hehehe... bak kata Nabil ~ Lu Pikirlah sendiri !
Apa azam aku ? fuh , nak siapkan benda tertunggak...
aku hutang mau bagi hadiah ngan kengkawan yang wat dialog ari tu... err..beberapa orang jak yang reply and bagi email dan alamat, dorang yang len takmau kali... yang dah bagi alamat, hehehe ...tungguuuu.... Sebelum Chinese New Year korang dapat...
lagi, aku mau mengurangkan kelebaran dan ketebalan badan neh ,cam babat plak aku rasa. 
mau amek lagi banyak gambo.. aku rasa gak yang aku dah kurang ngamek gambo..ades! tak leh camni ..kena tangkap gambar ni...Sebut pasal gambar , aku mau kongsi beberapa gambar yang aku jumpa kat tenet, cantik dan kreatif... A+ ntuk dorang... meh tengok...guna jari pun bleh...oleh brader Guido Danielle ..terer woo









banyak lagi kat tempat bro tu... cek it out..

apa lagik yeak misi aku tahun ni...

yup! aku nak wat projek baru... muahahaha... kalau sukses aku bagitau yeak! Insya Allah...dua dari aku

maka...saya dengan ini..setelah diperkenankan oleh warga rimba dan mergastua
mengisytiharkan... PERANG !
perang untuk memperbaiki diri dan berusaha dengan lebih gigih lagi !



bak kata - kata nista

"kalau hendak makan kacang ,
bukalah dulu kulitnya
kalau hendak cemerlang gemilang
usaha dulu tak putus asa"

sekian...

9 KomeN pada :“ Mari Kita PERANG ! ”

Salam kenal.

Selamat tahun baru.

Nice pic...:P

pergh ko berperang dengan azam ko ke utan?


bagusla ko..kira bersungguh2 la tu

aku ni azam cam angat2 taik kucen je..

hahahahah

nak pantun gak.

kuih talam kuih bahulu,
kalau nak kawin elok kuruskan badan dahulu.
WAHAHAHAHA!!

seriyes, aku ingtkan gajah btol td. gwe tertipu:P

Bayuk~ Ahaks...selamat tahun baru bah bayuk.. bukan aku yang amek yeak...brader Guido

Neo~Ya bah ni kunu... takpe...kena azam dulu..jadik tak jadik..belakang kira..yang penting rancang dulu.. hhahaha

Lizz~ Ces...
' Kuih Talam Kuih Bahulu ,
Dari Semalam kau aku tunggu ,
kau ker atau aku kahwin dulu? "
muahahaha...

bro, cantik foto tu, sekali pandang memang nampak kapal perang, macam kapal terbang perang America jak, tapi bila renung kedua kali nah tenampak macam ada burung warna putih besar di belakang kapal terbang :)

itu guna teknik dalam photoshop ka?

GreG~ tak pasti if tu kapal Amerika atau tak , ahaks , bukan dakutan yang edit...hehehe... rasanya memang gambar real , efek asap... :)

Bah, happy new year sema ko Budak hutan :)

moga azam taun baru tu akan tercapai dengan jayanya! :)

Hallooooo Happy New Year 2010..
opsss terlimpas :D 2009 pula hahaha

Dusun Aroma~ wah... lama tia nampak neh...musti enjoy tahun baru...hahaha... happy New Year kio...

ETavasi~ wah..advance neh...jadik tahun depan takyah ucap lagi...muahahaha

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin