TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-11-11

TAg dari BeLLe~Sumandak Of Ranau


ades ! skali round round dan buat lawatan rasmi aku kena tag plak oleh si Belle ...hahaha... mau tia mau..kena jua usap konsikou... Disebabkan rules nya memerlukan tindakan segera so aku pun terus membuwat nya...ahaks...

owait... Peraturannya

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
~wow... nasib aku baru jak lepas mandi tadi...baru bukak blog si belle tu

2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair... Just take a picture.
~aiseh... baju sia belubang lubang lagi tu...

3) Post that picture with NO editing.
~ ades ... sia kasi edit ntuk kasi kicik size saja...bulihbah kan belle

4) Post these instruction with your picture.
~ Owait ! Siap

5) Tag 10 people to do this ( ahaks..kita tengok sepa yang kana... aku kasi tambah lagik 5 ..muahahaha... ada lagi mo tambah tapi sudah durang kena tag yg sama)

1-JoyBLee
2-ReNo
3-BambangaN~
4-Along ~ Informasi tanpa BatasaN
5-DefOo ~ BBKK
6-KengkAru de HoriZon
7-Andrik McVeaN
8-PuteriEzza
9-Zi-Er.com ~ AzihaN
10-Urangranau~Joy d SingapoRe
11-NeO~Neorul87
12- LIzz ~ WhiteHarajuku
13- Putri Mie ~ Salwanees-Diary
14-NesLo
15-AfeaZD

10 KomeN pada :“ TAg dari BeLLe~Sumandak Of Ranau ”

daku dah buat tag ni la kepak ayam...

cube ko scroll betul2 ...

aku panggang ko kang..

slurp!!

BBQ!!

:-w ako baru je buat tag neh ptg tadi...
sila view betol2 dah perhatikan betol2 kat blog ako... :P

hehehee....

Haha! ^_^ Remy! ^_^ nice one! cute! :D yay! u've done it! heheh.. ^_^ ada lagi si belle pnya muka.. :) ^_^

ala beck sista...hahahaha..ada lagi rupa sy..cam mau pingsan sy nampak..hahahaha

menTAG juga ko ni geng... adei...bah sudah aku menjawab tag mu

first of all..tenkiu eberibodi...

Neo~ayaks... tu la tu...lambat plaks aku, mau kepak ka sumandak? bak sini RM1.50...aku belikan

NesLo~aku dah tengok and baca, aku tag balik... sebab tu kira tak aci.. mana aci gambar gelas berisi neslo..huhuhu

BeCk~ hahaha...ko nampak jua muka si belle aaa... saja bah tu promote si Belle.. hehehe

Zi~ uiks..kasian tu teddy tau... apa yang sudah kau lakukan dengan dia...hikhikhik.. okes bah Zi

BeLLe~KAsi feymes ko bah tu belle... hehehe..( bah, jangan lupa ruti canai sia..turun harga sudahkan)

Kengkaru~Wah... gambar sambil pegang cup lagi.. kasin si keng..lapar dia... musti dia panat tu berbasikal di NZ

boleh..tiada masalah tu ^_^..bah kadai mana? di ranau lah..restaurant muslim ^_^

ah!!! takmo wat ar :P aku pakai baju tido woo!!! tak elok utk tatapan umum.lalalala!! akua de alasan beb...jgn mare:P

Belle~hehehe...bila gia ko balik ranau neh? sia tunggu neh..okes,tulis sudah ni dalam buku catatan sia...(tulis dalam buku)..."si belle blanja makan ruti canai"..hehehe

Lizz~tak aci la lizz... huhuhu... kalau camtu bagi kuar yang picture recent punya.. hehehe... yang time ko pi makan sana kfc tu...( adakah tu ? )

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin