TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-11-04

Kehilangan...

Wah! rasanya inilah antara tempoh yang lama budakhutan tak meng - go-blog (goblok? ades!)
TERIMA KASIH! pada semua yang setia bersama ntuk terus mengikuti blog aku ni. Yang paling mau kasi trimas ialah sama si BECk, dia yang rajin ni pi blog budakhutan... makaseh Beck! 

Kemana aku menghilang? ( kalau ada orang mau tau lah... isk..isk..)
tak kemana pun, masih lagi di Malaysia ku yang tercinta... sibuk , aktiviti keluarga , sakit , cuti , talian tak okes , tak ada kesempatan + malas ...fuh itulah secara ringkas alasan aku. yealah, musti ada alasan kan...

erm , percaya atau tidak...kehilangan aku bukan sahaja dalam blog ni...tetapi jugak kat tempat kerja... kenapa? ada kaitan jugak dengan tajuk di atas...kehilangan... 

woraitlah...tak mau cerita tentang tu... kita harus pandang ke hadapan! ceewwah... aku tau...musti kamurang rindu kan sama aku... hehehe ( adakah tu? )

sementara aku mencari + memacu momentum yang hilang... 
aku akan terus ada kat sini... mengupas pelbagai isu... bercerita dari persepsi diri... aku masih aku...( aiseh..cam tajuk lagu plak...)
skali lagi...terima kasih..pada semua...

11 KomeN pada :“ Kehilangan... ”

err.....ewah,,,,jiwangnya ayat...mane ko pg nih ekk..sikit lagi aq nak buat laporan polis yg ko ilang hehe....

Afea - wuhuuu...aku pi bertapa kejap...hehehe. isk... apsal tak wat laporan polis... ades, sib baiek aku dapat jalan pulang...hahaha

lol.. ya baaa.. only this recent sa.. uda.. a bit bz coz of some &%(#^@&$ life-motivation.. bla bla blaa.. dei.. -_-"" talampau sia niari!! :)) haha! ^_^ anyway.. ;)) yay! welcome back!! :D

BECK - hahaha...lex ko beck... okes tu nanti...

aku rase ni sure kes patah hati naa??hehehe!!! alah, kalo btul pun..relax ar. bak kate ko...pandang ke depan kan...lalala.

slmt kembali ke ramfc budakhutan yg gila terror bab design mendesign blog ni.. :)

Akim- ades... tlamapu tinggi plak pujian neh... menusuk ke kalbu rasanya...hahaha... ikhlas bah tu kan... hehehe...bah

wei budak. ke mana ko menghilang

salam ziarah..
kembalilah akrif menulis ya

Kak Elle - Ahaks...masih jua ada disini kak... hehehe...

Luth - Salam ... yup, kembali pasti... tengah kumpul bahan yang menarik...kena rancang gak apa yang mo ditulis ni... hehehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin