TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-11-13

Hujan Kelmarin

Wah.. Kelmarin Hujan ngan lebatnya kat area KK... dahlah keja dalam bangunan yang sijuk (ekon) , maka bertambah tamabah lagilah sijuk bila time hujan tu. Sebelum balik tu , aku capai kamera dalam beg and bergegas pi tingkat atas... ntuk mengamek gambar. Jeng jeng jeng.. maka tergambarlah aku Hospital Queen Elizabeth yang tengah feymes sekarang ni .. durang mo kasi pindah HQE ni... so... akan kosonglah pemandangan kat area tu nanti.. ades!

then aku pi kat bawah kat pintu tepi , amek gambo MS KELISA.. ahaks, jauh plak aku parking. maka basahhh lah aku bila mau pi keta tu ntuk balik.kesian aku... hehehe

wah..kamurang bulih tinguk betapa lebatnya hujan tu... pemandangan untuk pemanduan pun tak berapa clear. Time time cenggini kenalah jarakkan keta dan janganlah pandu lelaju. Malang tak berbau bleh tercium bontot keta di depan tu karang... fuh , sebenarnya aku sindri pun sket laie ter-kiss keta depan... dia brek mengejut , walaupun aku jauh sket...sempat gak brek, tapi Ms Kelisa menggelongsor dan kalau lah aku rajin sangat pi kuar keta ntuk ukur jarak , ak urasa dalam 5 ke 10 inci lagi memang sah... masuk klinik lagi lah keta aku ni.... waaaa...aku tak rera...

lebatkan... fuh..kabur pemandangan... cuba kamurang teka..dimana ni?

ahaks.. apa-apapun berhati hati di jalanraya dan ingatlah urang tersayang... kerana dirimu...begitu berharga...hehehe

6 KomeN pada :“ Hujan Kelmarin ”

gila lebat tu ujan petang kemarin kan... sa dalam bangunan.. 5.30 pm, masa balik baru sa tau tu ujan kuat.. huhu

sia men paksa juga jalan... nasib rumah nda jauh dari opis... and nasib kemarin teda men bula or futsal... kalau mimang susah sia mo bergerak...

Siadengar giant sana wawasan kana banjir? betul kah?

Hehe.. ya baa.. ujan seja kmarin tu.. but sia yg ampai2 d uma.. kesiokan! haha! ^_^ siou berdoldrum lagi.. hhaha! ugh! O_O"

(smpi tia nmpak jln oo kan..? O_o"" )

kalu dulu budak-budak siuk tu ujan kan buli main air ujan, kenapa la basah kuyup hehehe, tapi bila suda tua bangka ni, kana ujan sikit ja trus sia mau damam oh malas sia, ni la dorang bilang semakin tua semakin inda kuat lagi anti bodi keh keh keh....kesian inda suda buli main air ujan :)

Sini pun hari hari hujan maklumlah Pantai Timur Semenanjung sekarang ini musim Tengkujuh (MONSON).

Hati hati dikala memandu ketika hujan.Moga selamat dalam perjalanan anda.

Kuai~ya bah...sia duk dekat tepi cermin yang bulih nampak kuar, sia nampak hujan lebat adedes...

Markie~samalah...sia pun main redah jak tu hujan.. skali lepas jak UMS...jalan jam...banjir...laju lagi tu urang bejalan kaki.. kurenggs! eh, banjir ka sana wawasan?

Beck~ hahaha..ko di rumah pulak time tu...misti siok kan...kalau sia di rumah tu, sia men hujan... hehehe

GregChai~ya bah, kalau time kecik kecik, bukan main lagi... berabis tu main hujan...biarlah demam... tapi sikarang...kadang2 kena sikit pun bulih demam... tapi kadang2 sia men hujan juga...best bah! hehehe... ades, antibodi tia kuat sudah tu greg... ko mau kena minum scoot emulsion... eh , ngam ka ejaannya tu..

PLBD~ Yup , tengok dalam berita... ada kawasan yang teruk di landa banjir. musim tengkujuh dan peralihan monsun neh slalu time cuti skolah...fuh... bah..hati hati dan sediakan payung sebeblum hujan...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin