TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-09-26

Selamat Hari Raya Aidilfitri !

Assalamualaikum.. salam sejahtera,salam Ramadhan... salam raya... hehehe

banyaknya salam..., Akhirnya Budakhutan berjaya jugak siapkan kad raya ntuk semua rakan-rakan blogger di alam maya neh. Ahaks.. Budakhutan tujukan kepada semua rakan2 blogger..

Yup, tak lama laie dah nak raya ni? kamurang dah beli baju raya ka tu? Semua pun kena tempias bah raya ni. tak kira apa agama dan bangsa... Ianya perayaan yang dapat mengeratkan lagi hubungan sesama masyarakat majmuk di Malaysia ni..dan terutamanya kitaurang di Sabah...hehehe...

di kesempatan ini, budakhutan ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar ayat / bait - bait kata yang tidak enak dan kurang elok atau menyinggung mana - mana pihak...

"tabir Syawal akan menjelma
menutup labuh sebulan Ramadhan
Ikhlas di hati kemaafan dipinta
andai kesilapan bertemankan kekhilafan"

bah..kamurang jangan sedih sedih bah... hehehe

11 KomeN pada :“ Selamat Hari Raya Aidilfitri ! ”

oh,,tengkiu...xdpt nk balas kad raye, xsempat nk g 'beli'...hehee

Selamat Hari raya Aidilfitri BH!

da amek..TQ bro...hepi hari raya...

ok..dah siap gantung kat dinding...:D

"Selamat Hari Raya....Jangan Lupa Kirim biskut raya..."

Biskutrajin:ahaks, tak rajinlah beskut neh...hehehe.Bah..okes bah

MELL : hehehe...tenkiu..Selamat raya bah!

PGE46 : hepi hepi raya... jangan tak main mercun..ades

Neslo : aiseh,gantung di dinding lagi tu... bah, Selamat rayaa aaa...

Princess : eh, bukan ko di sana Arab ka tu... hehehe... ko kirim sia kurma dulu...

budak hutan..salam lebaran pada kamu..salah silap tlg maafkan..

RMA : amek jak bah...hehehe... Selamat Hari Raya!

urangRanau : Hehehe...Selamat Hari Raya! bulih bah sia kasi maaf, tapi misti ada kupi kupi..hehehe

salam sowi prenz lambat menampal kad mu ani dibloggerku bzz bah..selamat hari raya ehh..wit rayaku mana??

Tasha- Ehehehe..makaseh sebab menampalkan kad ku atu.. wit raya? huhuhu..kueh raya ada

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin