TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-08-01

KarYawan Muda 2008

KARYAWAN MUDA 2008

wah... Info tentang Karyawan Muda ni , atau dulunya dikenali sebagai Anugerah Filem PendeK ...aku baru tau dalam tempoh dua minggu yang lalu. Rasanya semangat untuk ikut serta membuak-buak ( muahahaha ). Banyak gak storyline yang aku cuba kembangkan dalam kepala neh...dan lakar-lakarkan serta tulis-tuliskan... tapi masih jugak aku belum jumpa cerita yang betul betul melekat di jiwa dan perasaan.... ewah...

Ketagori?aa... korang nengok gambar di bawah neh...

aku baru berkesempatan menyaksikan calon-calon filem pendek yang disiarkan di TV1 jam 5.30 petang pada hari Ahad yang lalu ( dorang siarkan Sabtu dan Ahad )... kiranya... best jugaklah..

jadik, kepada sesapa yang punya bakat / kemahiran / peralatan yang bagus dan lengkap ( sia punya kamera video besa besa jak ..huhuhu) serta idea yang mantap... bah..apa lagi... kasi tunjuk bah sama durang... hehehe. Nanti kalau kamurang sudah siap hantar... bagitau jak.. karang aku tinguk di Tv1...

kalau kamurang mo tau serita nya yang lebih lanjut... pigi ni website

http://www.karyawanmuda.com.my/

SeLamaT BerkarYa !

0 KomeN pada :“ KarYawan Muda 2008 ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin