TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-05-20

Pesta Kaamatan Daerah Kota Marudu 2008




ehek, ni gambar time Malam Sambutan Kaamatan Bandaraya
hari Jumaat ari tu.. kat depan Gaya Street

Tempat : Astaka Padang Pekan baru , Kota Marudu
Tarikh : 25 Mei 2008 ( Ahad )

Yup , acara kemuncak sambutan Pesta Kaamatan di Kota Marudu ,Sabah. Sambutan akan dimeriahkan dengan Persembahan Koir oleh eadik dari Sekolah Menengah Kebangsaan Tandek, Kota Marudu... cayalah... kita tengok nanti!

Selepas ucapan dan perasmian oleh Yang Berhormat Datuk Dr.maximus J. Ongkili , Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, akan ada

Persembahan Magavau
Persembahan Tarian Kebudayaan
Persembahan Pemenang Sugandoi
Persembahan Suminundu


Dan sekali lagi...brader brader angkasawan akan turut ada di situ... cayalah...

Ades, kalau nak pi sana.. kena ber’kampung’ 3 hari lah jawabnya...
Atau nak melalui jalan darat / memandu... lebih kurang 2 jam tu beb!
Fuh.... macam urang putih bilang... ’ bukan selalu bah ’

Eapapun ... siapa yang pigi sana... kita jumpa di sana...
( huhuhu..kalau tiada aral melintang la...)

3 KomeN pada :“ Pesta Kaamatan Daerah Kota Marudu 2008 ”

wah 1st tym thn ne x sambut kaamatan =) home sweet home

Ahakz, sambutan kat KK ni meriah cam owez.. ko sambung study jejauh yeak... di mana tu? mana tau ada bebarang yang boleh dikirim... hehehe...

haha aku tekejut kaw tiba2 reply d blog aku.. aku study d kl.. uniten putrajaya =) nda jg jauh.. cuma nda da cuti.. weh.. xda gambar unduk ngadau yg menang ka? hehe

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin