TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-05-21

Nak jadi Model?



wow... peluang untuk sesapa kat luar sana untuk menjadi seorang yang feymes dan dikenali ramai. jadik seorang model ! huhuhu... kalau korang rasa korang punya pakej dan keistimewaan , kenapa tidak mencuba nasib... ahakz... disamping peluang untuk jadik model, korang jugak akan ada peluang untuk memenangi 10 000 USD.

http://www.lookoftheyear.com


walamaks! masih konpius ? okes..okes... aku story pepelan

sebuah laman web - http://www.lookoftheyear.com

Sponsor link:



mencari bakat bakat muda , young and talented , untuk menjadi model dalam satu beauty contest. Kalau korang rasa korang handsome , macho , beautiful , cute , pretty dan chantek , unik serta seangkatan dengannya. Maka korang bolehlah mencuba nasib. Best part? korang send gambar korang dan gegambar tu akan di judge oleh viewer laman tu jugak... interesting? dan kalau korang lebih dan lebih bernasib baiek, maka maybe akan ada model agency yang terpikat dengan korang.... huhuhu... kalau korang menang jangan lupa aku...
oh yeak, jangan risau... ada 4 kategori semuanya... nak maklumat lanjut... korang pi jak websitenya...

orait... camana? okes tak? aku nak ikut... tapi payah plak aku pikir bila aku dah popular nanti... aiseh.. hehehe... terlebih sudah...

2 KomeN pada :“ Nak jadi Model? ”

wah gitew .. iklan ...
hehehehe

hehehe....iklan bah... ko tia mo ikut?

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin