TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-04-19

KITAR SEMULA

KITAR SEMULA !


fuh... Aku masih lagi meneruskan usaha menyampaikan mesej mesej penting neh.. hehehe. Bukan apa , tapi sia rasa perlu untuk peringatan diri sendiri dan kengkawan... kan. Nanti buring plak kamurang baca aku punya post kan...

worait lah.. make it simple...

semua orang dah tahu ( tahu meh?) apa itu kitar semula...
yup...secara ringkasnya mengitar semula sesampah yang ada untuk diguna semula mengikut kesesuaian. Kalau kita tak mau mengitar semula bebarang tu , kita bleh mengasingkan bebarang tu mengikut jenis nya. Kemudian blehlah hantar ke pusat-pusat kitar semula. Kalau nak dapat hasil - 'pulus' dari program kitar semula ni pun bleh gak... boleh jual...

ahakz... Ceriakan DUNIA kita

0 KomeN pada :“ KITAR SEMULA ”

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin