TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

  • Sukar Tapi Aku Cuba - Sudah Februari ! Wah… sebulan telah berlalu ditahun 2017. Apa sudah yang aku dapat capai dan buat dalam tempoh sebulan tu? Kalau ikut senarai yang aku buat...
    6 months ago

2008-03-07

AWANG

AWang



Salam... ahakz, napa cam lain macam jak tajuk tu yeak? hehehe... kiranya, post kali ni spesel sket. tribute to AWANG... rakan dan teman kitaorang yang akan berpindah tempat kerja. Syabas dan tahniah diucapkan kat brader Awang yang secara rasminya gak menyambut besday nya ari neh.. hahaha.. TUA sudah kio.. Majlis perpisahan telah pun selamat diadakan kelmarin (06.03.08- Khamis).
Dis brader gak akan menjawat jawatan yg lebih best dari jawatan dia skrg. Cam nek pangkat a gitu. Secara jujurnya , bila dia pindah, kitaorang kehilangan lagik sorang member yang sporting n aktif n kool n best n bersemangat waja... n ensom... ( hehehe...promote lah plak...) . Memang betul lah, keadaan tak sama laie tanpa AWANG kat opis kitaorang. huhuhu....
Isnin depan dia pi kursus ntuk jawatan di tu dah... heharap posting nya nanti area KK gaklah...
Okes... karang cerita pepanjang , nangis plak korang... ahakz...
anyway Awang... ALL THE BEST ! and GOOD LUCK BRO!

Anak Kodok di atas batu...
Anak Bubut patah kaki
Berdagang hidup sementara waktu
Di lain kali berjumpa lagi..

2 KomeN pada :“ AWANG ”

ahakz... jumpa di HAILI kalo ko dah balik karang!

awg is Da Best!!!ahaks...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin