TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2010-02-27

oh Awek ku yang kuat... !


Anneyong haseyo ! eotteohke jianeseyo? orenmanida... mannaseo ban-gapsseumnida. Jumal jal bonaesyeosseoyo? Hangukmal hasil jul aseyo? cho nun remy i-e-o. Cho nun hang gul mal chal mo t'ae yo... hang gul mal yon su p'ae ya dwoe yo. Nuh moo duh wu yo, nol la suh cu pih rul ssot eul bbun haet ssuh yo! Mulim yeodaesaeng, geu yong hwa neun han bul bol man ham nida. Yeong hwareul jaju boseyo?

mainhamnida (maaf)... woah ! berbelit gak lidah kalau mau dibahasakan Korea ni.. adedei... apa aku membebel di atas tu? hahaha... di bawah ni terjemahannya...

"Hello... apa khabar? lama tak nampak... Seronok bertemu kamu. Macam mana hujung minngu kamu, menarik? Awak boleh berbahasa Korea? Nama saya Remy, Bahasa Korea saya sangat teruk... Saya perlu berlatih bahasa korea saya. Panas betul .. kopi aku hampir tumpah dek terkejut. Filem a Mighty Princess, filem yang seronok dan berbaloi untuk ditengok..Awak selalu tengok wayang?"

Shin Min a sebagai So Hwi.. weih ..kuat beb!

Yup, pagi tadi sempat tengok filem di Channel 322, Astro, cerita Korea... A mighty Princes. bagi aku, cerita ni kewl ! dan sangat menarik. Sweet sangat (eh..pesal cam gaya gadis plak ni) hahaha.. romantik + komedi + aksi. Jalan cerita? boleh tahan... dan membawa aku sedikit ke alam fantasi. hikhikhik... siuk bah!

gaya penyampaian cerita yang selamba dan keremajaan. Nak aku cerita sinopsis? tak payahlah, kan berlambak di internet ni. Aksi klimaks di penghujung cerita, pertarungan di antara dua rakan karib (eh..dorang jatuh cinta ker tak ni)... Lelaki tu sungguh sayang dia... isk... babak pertarungan tu sungguh best aku rasa!

korang nak tengok drama atau filem Korea dan Jepun percuma online? well rajin2kan diri melawat ke mysoju.com... at least korang tak download dan tak dicekup... tengok online jak. Tapi kalau line internet slow.. .maka sekian, kesian...

selalu tengok, awek - awek Korea dan Jepun (setakat dalam filem dan drama) punya tubuh, wajah dan peel yang menawan jejaka. Tapi kalau dibandingkan dorang punya karakter yang berbeza. Awek Jepun malu-malu dan masih ngan kegadisan,cara cakap pun..halus dan lembut...adei.., tapi Awek Korea, sedikit kasar dan cam tomboy plak.. hahaha...tapi tu sekadar pendapat okay!

siuk tengok Girls Generation menari... hahaha...
eh... aku bukan gay la... tengok, aku minat ngan pompuan gak... adei!

11 KomeN pada :“ oh Awek ku yang kuat... ! ”

nampaknya minat kita sama.. huhu.. ku pun suka gak tgk cite2 korea n jepun.. siap ada koleksi tapi tak la bnyak.. mysoju pun slalu gak singgh.. huhu.. tapi cite ni lum pernah tgk g.. nak try la tgk.. cam best jak dgr..
pndapt aku pla lebih kurg sama ngan ko juga.. mmg gadis jepun nmpk ayu sbb drg kan sngt pentingkan adab semua tu.. huhu.. tak taw la tp tu pndpt jak kan.. so.. gonna wath this mighty princss..

Adiza~ bgtaulah ppt ko bila dah tengok citer ni ~_^

bara ni iyo jow pandai ling korea. aku pun tek.



smart kah bahasa korea aku?

haha.. ingatkan bahase pe td...

aneada khoyusyu megaihaitse.
seoye ni yara ikutchu..

Vida~ hahaha... uinah espeaking na kau.. orang KB bai tu.. aku tia paham eh... ahaks

Arnain~ bahasa korea.. ~_^

Kuwe~ eh... tak faham la... aku korea yan gduk kat hulu2... lain sket bahasanya.. hahaha... thanx beb

This comment has been removed by the author.

lagi sorang gile korea! XD

salam, suka layan cite korea pasalawek yg comel dan kiut..ngeheh, jalan cerita tolak tepi dulu...hahaha

wah layan korea

hehe

mcm comel je cerita2 tuh

huhu

Suraya~ hahaha... gila ok..jangan mereng.. huhuhu

1tomyam~ ayaks.. salah objektif ni.. kwang3x... hahaha

Rathiqah~dah tengok ker?

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin