TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-12-10

Budakhutan kah Aku ?

Salam..dan salam...
masih belum terlewat rasanya ntuk ucapkan Salam hari Raya Aidil Adha kepada semua muslimin dan muslimat... dan juga kepada semua warga dunia

fuh , diwaktu lapang dan dikala kekusutan melanda salah satu perkara yang sering buat ialah mencapai sebatang pensel dan pemadam serta kertas kosong , pastu mulalah aku menconteng , melukis , melakar...ah...tak kiralah apa juga namanya. tapi... itulah kegiatan aku, alaaa...bukan jugak aku terer melukis... setakat lukis gitu gitu jak, kalu terer sure aku kerja jadik graphic designer... hehehe ( okes gak tu)...

Bila pepikir balik , daripada aku membuwang hasil maha karya aku tu ataupun daripada terperam dalam kotak , baik aku simpan kat sini (atau lain-lain blog...tengok aaa...ikut kesesuaian). kalau kamurang mau komen ka...bleh gak... ahaks, dan inilah antara benda benda baru yang ada di budakhutan ntuk tahun depan... alamak terbusur sudah serita... hehehe

oh ya... ntuk semua yang ada hantar dialog ntuk budakhutan punya gambar ari tuh...jeng jeng jeng... semua urang dapat hadiah... hehehe...(kasi kirim alamat kamurang pigi email saya aaa), hadiah yang spesel / utama... ada bah.. tapi kasi dulu aaa alamat kamurang sana email aku..
budakhutan10@gmail.com... okes... konsikou for participating aaa....

5 KomeN pada :“ Budakhutan kah Aku ? ”

lol ko ni.. hehe.. ^_^ nice drawing.. ok juga baa.. sa pun tia tau masi buli draw kaa tia.. ^_^ lol ujan kaa kunun tu..? hahah!! :) sa uda bagi ko email kan..? ada kaa..? ehhe.. :)but tiapa baa tu. :) heheh

ish2, aku punyelah puji2..sape nyer lukisan yg simple but nice. skali....ko yang buat beb??? wah! hebat siut. chaiyok! tlg lukiskan pic aku bley na?wakaka!!!

kasian oo that boy... kana hujan lagi tuh... sob..sob.. putus sinta ka tu?

ui geng, smart ba lukisan ko. setiap org ada baitu bakat lukisan, cuma mo kasi brush up saja.
post lagi banyak2. hehe..

cute gamba tu mcm tuan nyer ;D

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin