TERIMA KASIH
Untuk makluman anda blog budakhutan ini telah berpindah sepenuhnya ke
www.budakhutan.com
terima kasih di atas lawatan dan sokongan ~_^

cerita di budakhutan.com kat bawah

cerita di www.budakhutan.com

2008-11-21

Kura Kura Ku mALU

Ades ! Kali ni mau mengomel pasal apa? hmm..kalau hehari cerita pasal tugasan dan iklan, tia jugak besh-kan... Malas sudah aku mau bagi alasan yang line tak okes... buring nanti kamurang. Yup, line memang tak okes , tapi ada time2nya okes jugaklah sket... so that's mean.. aku kenalah buat adjustment sket... jam 2 atau 3 sampai ke pagi, macam okes sket

Petang tadi KK hujan lebat lagik, fuh sesapa yang balik ke arah Tamparuli atau Tuaran atau yang lebih jauh lagik mesti ada yang terperangkap dalam hujan lebat dan banjir. Laluan aku hehari adalah melalui IP - Indah Permai , UMS , Teluk Likas tu kalau pi keja...kalau balik.. kasi tebalik saja tu laluan, ada yang bilang " Ui! jauh juga kau jalan, kanapa tia ikut jalan lama ? " ntahlah , aku rasa lebih sronok bawa keta tu sambil tinguk pemandangan...hehehe... tepi laut besh! yup ada lagi tu tempat rekreasi baru dekat Teluk Likas , hari2 aku limpas , tapi bulum sampat mau singgah... camana mau singgah... ujan daaa! ataupun dah lewat...gelap sudah

kalau bisuk ujan dan mendung lagi ni , tia lah kering santut santut yang berjemur... kenalah beli lagi stok baru... hahaha ( santut - seluar dalam )... urang slalu bilang... time sajuk ni..musim mengawan... ahaks! apalah....

bah sebelum aku merepek lagi yang bukan bukan ni ... bagus aku pi melawat blog2 kengkawan... alam sudah tia round round... okes geng... macam tiada kaitan jak tu tajuk dengan ni cerita aku kan...kamurang kasi cuba relate jaklah..mana mana yang patut...


4 KomeN pada :“ Kura Kura Ku mALU ”

haha! remy! turtle laaa.. xD haha! ^_^ nice nice.. cumil2 ni.. :D urs kaa..? O_o""

xD lmao!!. remy O_O"" ko yg kasi susun kaa tu turtle2 ko utk pose..? hehehe ^_^ jk..

la la la.. ^_^ nitey nite si remy! :D ehhe

: ) comel kura-kura tue..anyway i like ur page,simple,but really nice!
thanks for sharing bout KK..saya lahir di sana tapi takde peluang nak xplore coz dah pindah ke semenanjung..satu hari nnti,mesti kembali ke sana n jln puas2 : )

lor ye ke?patut ar kucing kat umah aku ni pun sebok wat projek mengawan die..memekak woo..muahaha!!

Beck~ Not mine , tapi my kazen punya... duran gDi Kuala Penyu , ada kolam depan rumah... ahaks, tu turtle jalan sendiri gia , durang berebut jalan... hehehe

NadinE~ahaks.. makaseh sebab sudi singgah dan melawat... owh , lahir sabah? urang Sabah? ahaks.. tak kiralah kat mana pun.. kita kan urang Malaysia.. hehehe.. bah kalau kau sudah mau jalan jalan di sini... jalan puas2 ...banyak juga sudah perubahan kalau KK ni

LIzz~ saper suruh ko tengok dia Lizz...ades! hehehe... kijam sungguh...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin